KLik-klik

Pages

Sunday, March 13, 2011

PeLik Tapi Benar

Assalammualaikum readers,



Hari ni nak share sket kejadian pelik tapi benar yang berlaku di Pantai Mexico..Kejadian ape ye??jom tengok ni...

Ikan jenis sardin, makerel dan ikan bilis berkumpul setempat

Penduduk beramai-ramai menyaksikan beribu-ribu ikan yang berkumpul
Ada pulak yang ambik kesempatan..Terus sauk ikan kat situ jugak~isk..isk..isk..
Para nelayan mengaitkan fenomena ini dengan kejadian Tsunami dan gempa bumi yang berlaku di Jepun . Para pengkaji pula tidak dapat memastikan apa yang sebenarnya berlaku.  Menurut Rich Briggs,Ahli  Geologi US, "tsunami mampu menukar arus lautan, tapi agak sukar untuk mengaitkan kejadian ini dengan tsunami yang berlaku di Jepun"..(sumber dari Dailymail)

Tapi bila difikir-fikirkan, ade kemungkinan jugak berlaku pergerakan bumi di bawah laut sana..Kita yang kat luar ni, mana nak tau apa yang tengah berlaku di bawah sana kan??. Mungkinkah ikan-ikan ini sedang memberi amaran kepada penduduk dunia tentang apa yang bakal berlaku seterusnya??Wallahualam...


MyEm0.Com

2 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

eh, tak penah tgk lak gambar ni.. ermnn mungkin kan.. kita tak tau ape dalam sana..

Cik Lyn said...

tu la kak..takut jugak tengok kejadian pelik camni..Mungkin juga ini petanda akhir zaman..Wallahualam...